woensdag 22 september 2010

Textielkunst






















Sinds enige tijd ben ik geabonneerd op het vakblad Textiel Plus. Ik maakte kennis met Textiel Plus op de Handwerkbeurs en vond het wel een intrigerend blad met onderwerpen op het snijvlak van textiel en kunst. Typerend voorbeeld is de gehaakte hertenkop die de cover van het nieuwste nummer siert (gemaakt door kunstenaar Nathan Vincent). En zo staan er tal van interviews in met 'textielkunstenaars', boekrecensies, exposities etc.
Zo werd ik ook attent gemaakt op het Textielweekend in Tilburg van 1 t/m 3 oktober. Helaas kan ik zelf niet gaan maar er zijn tal van bijzondere workshops waarvoor je je kunt inschrijven. Zoals weven met gerecycled materiaal en fashion producten maken van tweedehands kleding. Wow, lijkt me erg leuk.

Mocht je trouwen interesse hebben in Textiel Plus, dan kun je gratis een proefexemplaar aanvragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten