woensdag 24 november 2010

Zachtjes gaan de paardevoetjes...

Heerlijk die sinterklaastijd! In het geheim cadeaus verzamelen (online geshopt via internet natuurlijk!), je verheugen op verraste gezichten, voorpret om melige pesterijtjes, grote voorraden chocola, pepernoten, speculaas etc. aanleggen, nadrukkelijk je wensen kenbaar maken per e-mail, je uitleven op gedichten. Ik vind het allemaal leuk.
Voor wie er stress van krijgt, geen nood! Je creatieve familieleden en vrienden verras je natuurlijk met een origineel cadeau van Hip Handwerk. Door jou zelf gemaakt of geef een doe-het-zelf-cadeau. Persoonlijk ben ik helemaal weg van het nieuwe pakket Giddy Up van Melly & Me: de stokpaardjes. Ze waren de 'paradepaardjes' op onze KreaDoe-stand en zijn werkelijk prachtig genaaid door Atie de Graaf. Ik vind ze wel passen bij het Sinterklaas-thema, wat jij?

1 opmerking:

  1. Leuk als sinterklaascadeau voor mijn dochter! Ik ga er alleen wel een paar wieltjes onder aan maken dat ie over de grond kan rijden, dat voorkomt veel schade aan het parket...

    Leuke nieuwe stofjes weer! Misschien kan ik ze ook eens gebruiken voor mijn boeken...

    BeantwoordenVerwijderen