maandag 13 december 2010

Kerstvakantiekriebels

Ik kan het bijna niet geloven maar a.s. vrijdag is het alweer kerstvakantie! De feestdagen vallen in het weekend dus gevoelsmatig heb je tussendoor toch een hele week 'vrij' om allerlei gezellige dingen te plannen. En niets is leuker om deze extra vrije dagen te besteden aan knutsel-frutselprojecten (met of zonder kids). En dat is niet oneerbiedig bedoeld natuurlijk voor de serieuze creatievelingen onder ons! De een gaat ambachtelijk aan de slag met een Tilda-project en de ander gaat lekker peperkoekhuisjes van IKEA versieren. Het is maar net waar je zin in hebt en met wie. Zolang je maar lol hebt!













Foto: met Yummy Dough kun je ook de leukste kerstfiguurtjes maken!


Ikzelf heb op de KreaDoe voor mijn dochter Yummy Dough ingeslagen (eetbare klei, de nieuwste rage!). En al jaren wil ik eens iets maken met Decopatch (ik word altijd zo vrolijk van die mooie papiertjes). Dat gaan we in elk geval doen. Verder heb ik op internet de leukste cupcake-decoraties gevonden met winterse thema's als pinquins, sneeuwpopjes en ijssterrenconfetti. Dus we gaan zeker nog een keer de keuken in!

De kerstvakantie is ook altijd een mooi moment om de slaapkamers een beetje te veranderen of extra gezellig te maken. Heb je plannen in die richting, ga dan eens aan de slag met onze Home Deco-ornamenten van MDF (fotolijstjes, spiegels en deurhangers). Daarmee maak je heel eenvoudig de leukste accessoires voor in huis! Kijk voor meer informatie op www.hiphandwerk.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten