maandag 3 januari 2011

Happy New Year!














Officieel mag je elkaar tot 6 januari 'Gelukkig Nieuwjaar' wensen, dus bij deze wens ik jou een heel gelukkig, voorspoedig, gezond en vooral creatief nieuwjaar! Ik heb getracht een passende illustratie te vinden en deze oude ansichtkaart leek me wel geschikt (ik ben dol op oude ansichtkaarten en mijn verzameling groeit gestaag). Hoewel je nou niet echt kunt spreken van een typisch nieuwjaars-tafereeltje. Een meisje dat temidden van haar poppen en knuffelbeesten ijverig zit te handwerken!! Tenzij het natuurlijk bedoeld is om je aan te sporen tot goede voornemens als:
a) sokken met gaten en loszittende knopen sneller te repareren
b) nu eindelijk eens de mand met UFO's (UnFinished Objects) een voor een af te werken
c) meer ME-time te reserveren om creatief bezig te zijn.

Wie doet er mee?!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten