zaterdag 19 februari 2011

Miauw!






















Het patroon van deze kat van Melly & Me verkopen we al enige tijd in de webshop. Ik liep al heel lang met het idee rond om er een pakket van te maken maar ik kwam er niet zo goed uit. Het moest vooral een echt meisjes-knuffeltje worden met veel roze en rood. En het leek me leuk om het lijfje van geruite stof te maken. Het is soms van tevoren moeilijk voor te stellen hoe een stofcombinatie uitpakt en of het ook echt leuk wordt. Maar, ziehier het resultaat (wederom prachtig genaaid door Atie) en we zijn er best een beetje trots op! Mag ik je voorstellen aan Claudine?

p.s. Claudine is binnenkort verkrijgbaar via onze webshop of kom naar de Handwerkbeurs in Zwolle!

2 opmerkingen:

  1. Nou mijn complimenten aan Atie. Wat is Claudine leuk! Ik ben vandaag voor het eerst op jullie site, het ziet er allemaal er leuk uit! Ik ga jullie volgen hoor! Ik ben zelf ook van het handwerk. Mocht je zin en tijd hebben ben je ook welkom om op mijn Blogs een kijkje te nemen. http://wien-artfabrics.blogspot.com/ voor mijn creaties van stof en http://wien-art.blogspot.com/ voor mijn werk van papier.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw !!! die is leuk zeg !! hoe groot is Claudine? ;-)
    Ik denk dat ik die wel ga bestellen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen