vrijdag 15 november 2013

Breicafé

Foto: Maggy's Mode

Als je wilt weten wat de laatste mode is moet je naar Spakenburg zeg ik altijd. Je zou het misschien niet verwachten maar Spakenburgers weten precies 'what's hot and what's not' en om die reden neem ik regelmatig even een kijkje bij Maggy's Mode. Een fantastische winkel met mooie kleding en zeer aardig en deskundig personeel.
Blij verrast was ik met de prachtige najaarsbrochure die onlangs in de bus viel waarin ook een aantal leuke evenementen werden aangekondigd. Ik gaf me op voor het Breicafé en zo toog ik gisteravond naar het winkelpand aan de Ziel 25 om mij samen met 79 andere dames te gaan verdiepen in de wereld van het haken.
De animo was zo groot dat het hele gezelschap werd verkast naar een naburig bruin café met de authentieke naam 'De Krâblâp'. En zo gebeurde het dat ik mijn eerste haakles kreeg temidden van een menigte gezellig keuvelende dames (met een dialect dat ik helaas niet altijd versta), verse kopjes thee en koffie, goedgevulde glazen wijn en smakelijke bittergarnituur.
Mijn eerste stappen zijn gezet... en nu thuis verder leren met YouTube!