donderdag 14 november 2013

We're back!


Na een jaar (!) van stilte gaan we de blog weer nieuw leven in blazen. Nu we meer actief zijn geweest op Facebook zie ik blogs toch als een nuttige aanvulling. So... we're back!
En het grappige is dat deze post qua inhoud mooi aansluit met die waar ik de vorige keer mee geëindigd ben: applicaties! Deze poedelapplicatie ligt al meer dan een jaar te wachten om op een t-shirt gestreken te worden en gepimpt en dat is nu eindelijk gebeurd.
Tijdens mijn bezoek aan de KreaDoe heb ik wat leuke fournituren ingeslagen en voila zie hier het resultaat! Mijn kleine prinsesje is er weer blij mee, een nieuw favoriet t-shirt is geboren dat natuurlijk elke dag aan moet.


Nadat de applicatie er is opgestreken heb ik 'm versierd met roze opnaai-pailletten, knoopjes vastgezet met lurex gouddraad, een satijnen strik en een roeseltje gemaakt van kant met daarin een goudkleurige hartjesbedel. De poedel heeft zelfs een kettinkje om van pareltjes!