woensdag 4 december 2013

Wintervogeltje


Is het alweer vier jaar geleden dat mijn kleine prinsesje werd geboren? Time flies! De geboorte van een baby blijft iets speciaals. Voor mij was het ook een enorme bron van inspiratie. Vanuit een soort nesteldrang fröbelde ik de hele wereld bij elkaar. Zoals deze geboortekrans.
De krans zelf van wit geverfde takjes kocht ik bij de bloemist. Ik decoreerde hem met een slinger van kunstzijden roze orchideeën. In het midden een houten vogelhuisje dat ik roze verfde en bestrooide met nepsneeuw op het dak (het was immers december...). De krans versierde ik verder met kerstboomdecoraties in de vorm van roze paddenstoeltjes en hartjes van Blokker.
Met een beetje weemoed kijk ik naar deze foto. De baby- en peuterfase is officieel voorbij... op naar de kleuterschool!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten